emo چیست؟!؟!


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

توی ایران هرکسی می خواد بگه ما هم هستیم می گه من emo هستم!!(البته 10% اینا واقعا هستن!)

 

مثلا با یه all star پوشیدن یا این که مو صاف کردن رو خودشون اسم emo می ذارن!ولی اندازه یه پشیز از emo اطلاعات ندارن!

مثلا برای خود من هم پیش اومده پسره دنبال دختر emo هستش.میاد از من می پرسه تو emo هستی؟!!؟!اخه یکی نیست به این بگه اخه پسر خوب من اگه الان به تو بگم اره emo هستم ظاهرم هم مثل emo ها باشه تو می خوای از کجا بفهمی که نیستم!؟!؟!؟

یه نکته ای رو من ذکر کنم قبل از هر چیز!من از وقتی یادمه همیشه مو هام صاف بود!یعنی یه جورایی از موهایی که صاف نباشه خوشم نمیاد!دور چشم های من همیشه سیاهه!(اگه باورتون نمیشه برید اون یکی وبلاگم رو ببینید که تو مدرسه چه قدر به همین موضوع گیر می دن!!تو لینکدونی اسم اون یکی وبلاگم"ما رشیدیم" هست!)

بعدش این که همیشه زیر مانتو یه لباس استین بلند راه راه می پوشم!(حداقل emo ها تو ایران اینجورین!)اهنگ هم از سبک راک خوشم میاد!

الان با این چیزایی که من گفتم باید بگم من emo هستم!ولی نمی گم چون بعضی از عقایدشون رو قبول ندارم!

اصلا خوشم نمی یاد دارم با یکی صحبت می کنم بگه من emo هستم!اخه تو که نمی دونی معنی اینی که می گی چیه!اول برو یه کم اطلاعات جمع کن بعد بگو من emo هستم!(البته لطفا!!)

من یه اطلاعات کمی از emo ها دارم که به شما هم می گم اگه اینجوری بودید به من هم اطلاع بدید خوشحال می شم!

مخفف کلمه Emotional هست که به افراد احساساتی(دختر و پسر)می گن.

EMO قالبا آدمایی هستند  که یه جورایی از  زندگی کردن خسته شدن  و تنهان احساس میکنن همه تنهاشون گذاشتن حتی خانواده و دوستاشون(البته یه نکته ی جالب این که emo ها برای زندگی کردن مبارزه می کنند!)

اونا از قانون های توی جامعه پیروی نمی کنن و قانون های خاص خودشون رو دارند.

زبون خاصی برای صحبت کردن با هم دیگه دارن که بیشتر به صورت کشیدن شکل هست.

90% emo ها لباس های مارک دار می پوشن.

بیشتر همجنس بازن.(بین دختر و پسر emo هم فرقی نیست توی این یه موضوع)

بیشتر از رنگ های قرمزو سیاه و بنفش استفاده می کنن.

بیشتر emo ها مواد مخدر مصرف می کنن و به این که مواد مصرف می کنن افتخار می کنن.(البته این قانون جدیدا به قانون emo ها اضافه شده)

علاقه ی زیادی به خودکشی دارن و هر لحظه برای خودکشی امادن.یعنی یه جورایی نمی ترسن.البته این معنی رو نمی ده که هر کی emo هست باید خودشو بکشه.

ادم های ارومی هستند و بیشتر اهنگ هایی که گوش می دن به سبک راک هستش.

emo یه نوع سبک موسیقی هستش که زیاد طرفدار داره.

خانوادشون زیاد واسشون مهم نیست.

(موسس این حزب alex evans هست یه پسر 17 ساله ی کانادایی که تو شهر Montreal زندگی می کنه الان جمعیت اموها بالای 1500000 هزار نفره.)

emo ها از دروغ خیلی بدشون میاد و سعی می کنن اصلا دروغ نگن و عاشق راستی و صداقتن.

راستی قد دختر های emo باید از 158 تا 167-168 باشه!

خب فکر کنم این توضیحات کافی باشه تا هرکی که all star می پوشه یا مو هاشو صاف می کنه بفهمه emo هست یا نه!

واستون این جا چند تا عکس می ذلرم که شما هم بدونید سیرت مهمه نه صورت!!!!!!!(البته اصلا ربطی نداشت یه چیزی پروندم!)


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت19:08---9 فروردين 1392
گاهی دلت از سن و سالت می گیرد























میخواهی کودک باشی























کودک به هر بهانه ای به































آغوش غمخواری پناه می برد























و آسوده اشک می ریزد























بزرگ که باشی























باید بغض های زیادی































را بی صدا دفن کنی ..

=-=-
وب زیبایی داری
منتظر حضورتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:عکس emo,عقایدemo,, 19:6 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ